عشقم رفت


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

عشقم رفت...

 

 

 

سلام

سلام.خوبی عزیزم؟

مرسی ممنون تو خوبی؟

مرسی عشقم!

..................

..............................

................................

......................

..............................

میخوام باهات حرف بزنم!

بگو عزیزم،منتظرم.میشنوم!

..................

........................

..........................

شروع میکنه به حرف زدن،حرف های قشنگ قشنگ...خیلی قشنگ...

اونقد قشنگ که از شنیدنشون به وجد میای و یه لحظه به خودت میبالی که همچین کسی عاشقته!

کلمه به کلمه حرفاش تا عمق وجودت نفوذ میکنه!

اروم و بی صدا و بدون حرف به تمام حرفاش گوش میدی


یه کم از خاطرات تلخ،یه کم از خاطرات شیرین،یه کم از خاطرات خنده دار...یه کم از دعواهای بچه گانمون میگه و میگه و میگه...

حرفاش داره به یه سمت دیگه کشیده میشه...

حرفاش دیگه شیرین نیست!

به دلم چنگ میزنه!

قلبمو به درد میاره!

میدونسم پشت اون همه حرف های قشنگ قشنگ یه چیزی هست و اون همه حرف قشنگ رو داره میزنه تا آرامش قبل از طوفان رو برقرار کنه!

از بخشش ها و محبتت و ازخودگذشتگی هات و مهربونیات میگه و اینکه چقد همه چی رو میبخشی...

ازت میخواد که این بار هم ببخشیش!

یه بغض سنگین گلوتو میگیره

یه نفس عمیق میکشی! تا بهتر حرفاشو بفهمی!

خدااااااااااااای من...

واااااااااااای میخواد چی بگه؟

چرا انقد حرفشو میخوره؟

چرا حرفشو نمیزنه!

میری وسط حرفش ازش میخوای که زودتر حرفشو بزنه!

بهت میگه آروم بشی!

تو هم فقط نقش یه آدم آرومو بازی میکنی!

خدایا چرا حرفاش بدنمو میلرزونه...

چرا دستام سرد شدن؟

خدایا چی داره میگه؟

میگه منو ببخش باید زودتر تمومش میکردم!

به پهنای صورت اشک میریزی!

دلت میگیره!

خودتو میزنی یه نفهمی!

هی بهش میگی داری شوخی میکنی دیگه ؟ آره؟

ازش میخوای که این شوخی مسخره رو تموم کنه!

ولی انگار نمیخواد تمومش کنه!

فقط ازت میخواد گریه نکنی!

بی مهابا اشک میریزی!

نمیدونی چی بهش بگی...

از خدا میپرسی..

میگی خدایا این داره چی میگه؟

میگه بخواد بره!

میگه ببخش،حلال کن!

خدایا مگه خودت منو نیووردی تو این بازی!

خدایا پس تقصیره خودته!

بیا برو بهش بگو برگرده دیگه!

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا بیا برو بهش بگو "نره"

خدا بیا برو بگو  "بمونه"

خدا بیا برو بهش بگو بهش نیاز دارم!

بهش بگو نباشه، "نیستم"

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا

برو بهش بگو

بعد "او" دیگه "منی" وجود نداره!

نکنه قصه منو عزیز دلم شده قصه ی:

من عاشق "او" بودم، او عاشق"او"

خدایا این ضمیرها دارن زندگی منو به آتیش میکشن!

این  "او"  کیه که اشکمو درآورده؟

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

داره میره چرا هیشکی نیست منو دلداری بده!

چرا هیشکی نیست بهم بگه گریه نکن!

خدا جونم این فرشته ی من

خدای احساس من چرا انقد بی احساس شده؟

خدا جونم داره میره که هیچ

دستور هم میده

میگه "مواظب خودت باش"

.............................

خداجونم تو که میدونی

از بچگیم باهام بودی!

خدا جونم یادته بچه بودم،میرفتم مهد کودک یه روز از طرف مهدمون رفتیم اردو..

خدا یادت اومد؟

آره؟

خداجونم اون عروسک خوشگلم یادته؟

همون که لباسش قرمز بود؟

آره همونو میگم!

خدا جونم یادته افتاد تو رودخونه آب بردش...

خدا یادته چقد اشک ریختم؟

اندازه امروز اشک ریختم!

اون روز یه عروسکو از دست دادم...هزارنفر دلداریم میدادن!

خدایا

امروز "عشقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم" رفت چرا هیشکی نیست یه دستمال دستم بده که اشکامو پاک کنم؟

خدا جونم امروز تو آرومم کن!

"عشقم"  رفت!

حالا تو هم بیا منو ببر!

ببر پیش خودت!

جهنم،بهشت و برزخ برام فرقی نداره!

بهشت بدون اون برام جهنمه!

زندگی بدون اون و در انتظار اون برام برزخ!

خداجونم


"مواظـــــــــــــــــــــــــــــــــــــبش باش"

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت18:30---25 مرداد 1392
وای خیلی متن قشنگی بود عزیزم عشقت که بره خیلی سخته درکت میکنم اجی به منم سر بزن حتما خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:عشقم رفت,ساعت 17:47 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak